קושי בשיעורי נהיגה

עמוד הבית פורומים פורום לימודי נהיגה קושי בשיעורי נהיגה

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #53020
    קושי בשיעורי נהיגה

    אני בת 62. יש לי רישיון נהיגה בתוקף אך לא נהגתי שנים רבות מאד בגלל בעיות בריאות (סחרחורות, מיגרנה) שהתגברתי עליהן. בעבר היתה לי מכונית עם הילוכים. לא יצאתי מהעיר כי המכונית היתה ישנה אבל נהגתי בעיר די בחופשיות שנים אחדות. לפני חודשים אחדים עברנו לגור בשכונה רחוקה והנהיגה הפכה להכרחית. אני לוקחת שיעורים על אוטומטי אצל מורה ותיק ומנוסה שלימד בהצלחה את הבן הצעיר שלי ורבים אחרים בעיר. מאד מתקשה, בעיקר בחושך. נוסעת לאט, מגיבה לאט, לא יודעת לעבור נתיבים ולהשתלב ולקחתי מעל 30 שיעורים. נורא. מרגישה עד כמה המורה עייף ממני וחושב שאני גרועה. ולא מוכן לקיים שיעורים קרוב לשכונה שלי, למרות שגר בשכונה קרובה ויכול למקם אותי אחרונה או ראשונה בשיעור. פעם אחת נסענו לבית שלי והוא אמר שאני סכנה על הכביש… אני כל-כך מאוכזבת מעצמי. שאני לא מסוגלת לעשות משהו שאצל אחרים הוא אוטומטי כמו לצחצח שיניים. לא מבינה איך אפשר לשכוח הכל ככה, כאילו שאשכח איך לנגן או לשחות. כלום לא נשאר! ויתרה מכך, שלא באשמתו, הוא יצר אצלי חרדה מכל הנושא. לא רוצה לוותר לעצמי, רוצה להפסיק לשלם הון למוניות ולא מסוגלת לנסוע בתחבורה ציבורית לעבודה שעה וחצי לכל כיוון. מתלבטת מה לעשות.

    #53023
    קושי בשיעורי נהיגה

    היי
    המקרה שאת מתארת הוא לא מקרה מיוחד שמאפיין רק אותך,
    בתור מורה נהיגה – אני יכול לספר לך על הרבה נשים בכל הגילאים, כולל אחת בגיל 72, שהגיעו אליי בשביל אותה מטרה כמו שלך וסיימו בהצלחה את תהליך הלמידה ואת שיעורי הרענון.
    כך שאין לך בכלל מה להיות בחרדות ובטל לא להיות מתוסכלת או מאוכזבת מעצמך.
    צריך להבין, שכל אדם עובר תהליך למידה שונה ואת לא יכולה להשוות את התהליך שאת צריכה לעבור לתהליך הלמידה שעבר הבן הצעיר שלך אצל אותו מורה נהיגה.
    מסכים מאוד שאת לא אמורה להוציא הון תועפות על מוניות או תחבורה ציבורית ואת יכולה וצריכה להיות עצמאית לחלוטין.
    לכן, ממליץ לך לבצע את הפעולות הבאות:
    1. קודם כל להגדיר לעצמך שאת לא מוותרת על היכולת לנהוג לבד ואת כן ממשיכה עם השיעורי נהיגה.
    2. לבצע תיאום ציפיות עם מורה הנהיגה שלך ולבקש ממנו שיידע לחזק ולתמוך בך עם כל הקושי הטמון בדבר ובוודאי גם לתת לך את השירות המגיע לך כמו לאסוף ולהחזיר אותך לבית שלך בסוף השיעור.
    3. במידה והוא לא ישדר איתך על אותו הגל – פשוט להגיד לו תודה על הכל ולחפש ברשתות החברתיות , המלצות על מורה נהיגה אדיב, סבלני ומקצועי.
    4. לבקש מאותו מורה נהיגה שבסוף כל שיעור יקדיש את 5 הדקות האחרונות לסיכום שיעור שבו הוא יסביר לך מה החולשות שלך שאת אמורה לשפר לשיעוטר הבא ומה החוזקות שלך שאת אמורה לשמר לשאר השיעורים.
    מקווה שעזרתי.
    שיהיה המון בהצלחה !
    נ.ב:
    אני באופן אישי, לא מאמין שיש אדם שהוא אסון לכביש או לנהיגה ואני מאמין שכל אדם ראוי ויכול לנהוג לבד – כל אחד בזמן שלו ! 

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך